Groepstickets

6+1 gratis!

Upgrade naar een groepsticket!

Superleuk dat je al kaarten hebt gekocht voor Wantijlive. Willen er nog meer vrienden mee? Op deze pagina leggen we je uit hoe je je bestelling kunt upgraden naar de 6+1 actie.

Heb je al kaarten en je wilt er nog een paar kopen? Dan kan je ook nu nog gebruik maken van de 6+1 actie. Het groepsticket (6+1) bevat 7 veldkaarten, waarvan 1 kaartje helemaal gratis is! Je kunt bij Paylogic je huidige bestelling upgraden naar een groepsticket. We leggen het je hier uit.

Stappenplan

Volg dit stappenplan om je bestelling te upgraden en gebruik te maken van het 6+1 voordeel.

Stap 1

Ga naar je MyOrder omgeving van Paylogic. Daar kun je komen via de knop ”Bestelling beheren” in je bevestigingsmail, nadat je je bestelling afgerond had.

Stap 2

Ga onder Meer acties naar -> ‘Tickets wijzigen’.

 

Stap 3

Selecteer de tickets die je wilt ruilen en koop met het totale bedrag anderen tickets (in dit geval dus: Groepsticket 6+1).

Klik rechtsonder op ‘Doorgaan’.

Stap 4

Dit venster verschijnt vervolgens. Klik op ‘Doorgaan’

Let op: Je oude tickets worden geannuleerd bij het ruilproces.

Stap 5

Het groepsticket (6+1) ticket kan nu worden toegevoegd aan je winkelwagen.

Selecteer het groepsticket en klik onderin op ‘Volgende – Winkelwagen’.

 

Stap 6

In dit scherm kun je de bestelling afrekenen.

  • Je ziet de korting verschijnen in het overzicht (Bestelling credit).

Klik vervolgens op de knop ‘Afrekenen’.

Top! Leuk dat je met nog meer vrienden komt!

In de week voor het festival krijg je de tickets per mail toegestuurd van Paylogic.

Veelgestelde vragen

Allereerst te gek dat je erbij bent! De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic. Je kunt in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om deze mail terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht, check daarom ook de Spambox. Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling. Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Binnen enkele dagen na de aankoop van je tickets ontvang je van Paylogic een e-mail met het verzoek je tickets te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je in de week van het evenement van Paylogic een mail dat je tickets klaarstaan om te downloaden. Als je je ticket(s) echt niet meer kan vinden of de bevestigingsmail kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link. Let op: gebruik wel het mailadres waar je de tickets mee hebt besteld. Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de kaarten.

Allereerst te gek dat je erbij bent! De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic. Je kunt in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om deze mail terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht, check daarom ook de Spambox. Als je je ticket(s) niet meer kan vinden of de bevestigingsmail met je downloadlink kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link.

Net als veel andere evenementen heeft helaas ook Wantijlive te maken met zwarthandel. Om te voorkomen dat onze bezoekers te veel betalen voor een kaartje, dan de oorspronkelijke prijs, moeten tickets worden gepersonaliseerd. Voor elk kaartje moet persoonlijke informatie ingevuld worden, zoals voor-, achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Elk ticket kan je per email of Whatsapp toewijzen aan de persoon die met je mee gaat. Zij kunnen vervolgens hun eigen ticket personaliseren. Let op: Gebruik altijd de naam welke op het identiteitsbewijs staat. Bij twijfel kan bij de ingang om het identiteitsbewijs gevraagd worden. Kaarten voor Wantijlive zijn enkel via de officiële website te koop. Koop nooit kaarten via andere kanalen! Je betaalt dan, vaak onbewust, veel te veel voor een toegangskaart. We kunnen je dan bovendien géén garantie geven dat je toegangskaart geldig is. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl

Binnen enkele dagen na de aankoop van je tickets ontvang je van Paylogic een e-mail met het verzoek je tickets te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je in de week van het evenement van Paylogic een mail dat je tickets klaarstaan om te downloaden.

Geen zorgen, we leggen het je hierboven stap voor stap uit!

In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via: Customer Service Paylogic.