Superleuk dat je er ook bij bent op Wantijlive! Wij kunnen niet wachten om er samen met jou een legendarisch feestje van te maken!
Je hebt nog een laatste stap te doen: het personaliseren van je ticket(s).
Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling. Elk ticket moet op een andere naam gezet worden. Je kunt de tickets door je festivalmaatjes zelf laten personaliseren. Hieronder staat stap voor stap uitgelegd hoe je dat moet doen.
Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Binnen enkele dagen na de aankoop van je tickets ontvang je van Paylogic een e-mail met het verzoek je tickets te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je in de week van het evenement van Paylogic een mail dat je tickets klaarstaan om te downloaden.
Volg dit stappenplan om je tickets te personaliseren.
In onderstaand voorbeeld is er uitgegaan van 2 tickets, maar het kan natuurlijk zo zijn dat je er meer hebt gekocht. Het principe blijft hetzelfde, alleen dan voor meer tickets.
Je hebt in de mail van Paylogic op de link geklikt om je tickets te personaliseren. Je komt dan in dit scherm terecht. Je dient elk ticket afzonderlijk te personaliseren.
Selecteer het eerste ticket. Indien er rechts een vinkje zichtbaar is, dan heb je het ticket geselecteerd.
Klik rechtsonder op ‘Tickets toewijzen’.
Selecteer hier of je het ticket voor jezelf claimt of dat het ticket voor je festivalmaatje is.
Klik rechtsonder op ‘Volgende’.
Dit venster verschijnt vervolgens. Het is gelukt het ticket aan jezelf toe te wijzen.
Klik op ‘OK’
Je komt weer terug in het vorige scherm en ziet nu dat het eerste ticket al geclaimd is. Selecteer hier vervolgens het tweede ticket.
Klik rechtsonder op ‘Volgende’.
In dit scherm kun je het ticket op twee manieren met je festivalmaatje delen:
Klik links het vierkantje aan ter bevestiging dat je de tekst hebt gelezen en mee akkoord gaat.
Klik vervolgens op de knop ‘Deel link’ of ‘E-mail’.
Vul hier de naam van je festivalmaatje in.
Klik op ‘Genereer link om te delen’. Bij delen via Whatsapp vervolg stap 8.
Bij delen via Email kun je nu het emailadres van je festivalmaatje invullen.
Het systeem heeft nu een link gemaakt.
Herhaal Stap 5 tot en met 8, totdat je alle tickets hebt gedeeld met je festivalmaatjes.
Top! Je hebt je festivalmaatjes gevraagd om hun eigen tickets te personaliseren. Check natuurlijk wel even bij hen of ze dat ook daadwerkelijk gedaan hebben.
In de week voor het festival krijg je de tickets per mail toegestuurd van Paylogic.
Veelgestelde vragen
Allereerst te gek dat je erbij bent! De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic. Je kunt in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om deze mail terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht, check daarom ook de Spambox. Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling. Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Binnen enkele dagen na de aankoop van je tickets ontvang je van Paylogic een e-mail met het verzoek je tickets te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je in de week van het evenement van Paylogic een mail dat je tickets klaarstaan om te downloaden. Als je je ticket(s) echt niet meer kan vinden of de bevestigingsmail kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link. Let op: gebruik wel het mailadres waar je de tickets mee hebt besteld. Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de kaarten.
Allereerst te gek dat je erbij bent! De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic. Je kunt in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om deze mail terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht, check daarom ook de Spambox. Als je je ticket(s) niet meer kan vinden of de bevestigingsmail met je downloadlink kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link.
Net als veel andere evenementen heeft helaas ook Wantijlive te maken met zwarthandel. Om te voorkomen dat onze bezoekers te veel betalen voor een kaartje, dan de oorspronkelijke prijs, moeten tickets worden gepersonaliseerd. Voor elk kaartje moet persoonlijke informatie ingevuld worden, zoals voor-, achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Elk ticket kan je per email of Whatsapp toewijzen aan de persoon die met je mee gaat. Zij kunnen vervolgens hun eigen ticket personaliseren. Let op: Gebruik altijd de naam welke op het identiteitsbewijs staat. Bij twijfel kan bij de ingang om het identiteitsbewijs gevraagd worden. Kaarten voor Wantijlive zijn enkel via de officiële website te koop. Koop nooit kaarten via andere kanalen! Je betaalt dan, vaak onbewust, veel te veel voor een toegangskaart. We kunnen je dan bovendien géén garantie geven dat je toegangskaart geldig is. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl
Binnen enkele dagen na de aankoop van je tickets ontvang je van Paylogic een e-mail met het verzoek je tickets te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je in de week van het evenement van Paylogic een mail dat je tickets klaarstaan om te downloaden.
Geen zorgen, we leggen het je hierboven stap voor stap uit!
In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via: Customer Service Paylogic.