De Early Bird inschrijvingen zijn van start gegaan!

Schrijf je in voor de Early Bird verkoop en koop niet alleen je kaarten één uur eerder, maar weet ook als eerste wie er op het programma staat!

Aanmelden Early Bird

De minimumleeftijd voor Wantijlive bedraagt 18 jaar.

Nog vragen?

De minimumleeftijd voor Wantijlive is 18 jaar. Ook onder begeleiding van personen van 18 jaar of ouder, worden personen jonger dan 18 jaar helaas niet op het terrein toegelaten.
Early Bird
Tijdens de Early Bird verkoop geldt een maximum van 4 kaartjes per persoon.

Reguliere verkoop
Er geldt een maximum van 10 kaartjes per persoon tijdens de reguliere verkoop.

Wil je met meer personen komen? Zorg dan dat één van je vrienden ook kaartjes koopt.

Allereerst te gek dat je erbij bent! De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic. Je kunt in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om de kaarten terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht, check daarom ook de Spambox. Wanneer dit niet het geval is heb je bij het kopen van je kaarten een persoonlijk account aangemaakt in Paylogic. Hier kun je je aankoop ook altijd terugvinden. Je kunt op dit account inloggen via deze link. Vervolgens vind je bij ‘Bestellingen’ je kaartje(s) terug.

Als je je ticket(s) echt niet meer kan vinden of de bevestigingsmail met je downloadlink kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link. Let op: gebruik wel het mailadres waar je de tickets mee hebt besteld. Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de kaarten.

Als je je ticket(s) niet meer kan vinden of de bevestigingsmail met je downloadlink kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link.
Net als veel andere evenementen heeft helaas ook Wantijlive te maken met zwarthandel. Om te voorkomen dat onze bezoekers te veel betalen voor een kaartje, dan de oorspronkelijke prijs, moeten tickets worden gepersonaliseerd. Voor het personaliseren zijn de volgende gegevens per persoon nodig: voornaam, achternaam, e-mailadres, geslacht en geboortedatum. Gebruik altijd de naam die op het identiteitsbewijs staat. Bij twijfel kan bij de ingang om het identiteitsbewijs gevraagd worden.

Zwarthandel
Kaarten voor Wantijlive zijn enkel via de officiële website te koop. Koop nooit kaarten via andere kanalen! Je betaalt dan, vaak onbewust, veel te veel voor een toegangskaart. We kunnen je dan bovendien géén garantie geven dat je toegangskaart geldig is. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op http://www.weetwaarjekoopt.nl/

Personaliseren
Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling. In februari ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, krijg je de kaarten toegestuurd. In de bevestigingsmail vind je meer informatie over het personalisatie proces, zoals de datum tot wanneer het mogelijk is om je kaart te personaliseren.

Voor elk kaartje moet je persoonlijke informatie invullen, zoals voor- en achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Ben je ervan bewust dat deze informatie uniek moet zijn voor ieder kaartje. Vul om deze reden de naam gelijk aan de naam op een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID kaart).

Na het invullen van deze informatie zal je een e-mail ontvangen met jouw gepersonaliseerde kaarten. Als je de kaarten niet binnen 24 uur ontvangen hebt, neem dan contact op met de klantenservice van PayLogic: Customer Service Paylogic.

Wanneer moeten mijn kaarten gepersonaliseerd worden?
Dit kan vanaf februari 2023. Hier is geen deadline voor en kan je zelfs tijdens het evenement doen. Weet je nog niet wie er meegaan? Dan kan je nog wachten met het personaliseren. Je ontvangt de kaarten nadat je dit hebt gedaan.

Ik ben vergeten mijn kaarten te personaliseren, wat kan ik doen?
De personalisatie periode loopt door tijdens het evenement. Zoek in je mailbox op het onderwerp: ‘Belangrijk! Additionele informatie is benodigd voor uw bestelling’, de naam van het evenement of ‘Paylogic’. Middels deze e-mail is het mogelijk om je kaarten alsnog te personaliseren Je ontvangt je kaarten direct in je mail zodra je ze hebt gepersonaliseerd. Indien je na enkele minuten nog geen kaarten hebt ontvangen, neem dan contact op met de Paylogic Customer Service. Tip: het kan ook zijn dat de mail met kaarten in je spamfolder zit.

Moet ik een identiteitsbewijs meenemen naar het evenement?
Ja, je bent wettelijk verplicht om je te kunnen identificeren. Voor het betreden van een evenement kan de beveiliging vragen om een identiteitsbewijs, zodat gecontroleerd kan worden of de naam overeenkomt met het gepersonaliseerde kaart. Houd er rekening mee dat een kopie van het identiteitsbewijs ongeldig is. De toegang tot het evenement kan geweigerd worden in het geval er een andere naam op het kaart staat. De waarde van het kaart zal dan niet terugbetaald worden.

In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van Paylogic via Customer Service Paylogic.

Ik moet de naam op het kaartje veranderen, wat kan ik doen?
Het is mogelijk om de naam dat op het kaartje staat te veranderen (omdat je iemand anders wil uitnodigen voor het evenement). Houd er rekening mee dat er per kaart een fee van €3,50 gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.

Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de Paylogic Ticket transfer. Klik hier om de naam op je ticket te wijzigen. 

Het is mogelijk om de naam dat op het kaartje staat te veranderen (omdat je iemand anders wil uitnodigen voor het evenement). Houd er rekening mee dat er per kaart een fee van €3,50 gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.

Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de Paylogic Ticket transfer. Klik hier om de naam op je ticket te wijzigen.

Nee, we nemen helaas geen kaarten retour.