Prijs per ticket ex. fee
€ 53,50
6 + 1 GRATIS!
Prijs per ticket ex. feeNog vragen?
Wil je met meer personen komen? Zorg dan dat één van je vrienden ook kaartjes koopt.
Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling.
Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Binnen enkele dagen na de aankoop van je tickets ontvang je van Paylogic een e-mail met het verzoek je tickets te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je in de week van het evenement van Paylogic een mail dat je tickets klaarstaan om te downloaden.
Als je je ticket(s) echt niet meer kan vinden of de bevestigingsmail kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link. Let op: gebruik wel het mailadres waar je de tickets mee hebt besteld.
Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de kaarten.
Net als veel andere evenementen heeft helaas ook ons festival te maken met zwarthandel. Om te voorkomen dat onze bezoekers te veel betalen voor een kaartje, dan de oorspronkelijke prijs, moeten tickets worden gepersonaliseerd.
Na het kopen van jouw kaarten ontvang je een bevestigingsmail van Paylogic met een overzicht van de bestelling.
Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Binnen enkele dagen na de aankoop van je tickets ontvang je van Paylogic een e-mail met het verzoek je tickets te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je in de week van het evenement van Paylogic een mail dat je tickets klaarstaan om te downloaden.
Voor elk kaartje moet persoonlijke informatie ingevuld worden, zoals voor-, achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden.
Hoe werkt personaliseren?
Hier vind je stap voor stap uitgelegd hoe je de kaarten kunt personaliseren.
Hoe personaliseren precies werkt wordt hier stap voor stap voor je uitgelegd.
Wanneer moeten mijn kaarten gepersonaliseerd worden?
Binnen enkele dagen na de aankoop van je tickets ontvang je van Paylogic een e-mail met het verzoek je tickets te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je in de week van het evenement van Paylogic een mail dat je tickets klaarstaan om te downloaden.
Weet je nog niet wie er meegaan? Dan kan je het beste nog wachten met het personaliseren. Personaliseren kan ook nog op het laatste moment, voor je naar Wantijlive komt.
In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via: Customer Service Paylogic.
Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de MyOrder omgeving. Daar kun je komen via de knop ”Bestelling beheren” in je bevestigingsmail. Kies bij Meer acties voor ”Tickets ruilen”.