Kaarten

Wantijlive 2026

Verkoop start 30 januari

Early Bird voordelen

⏰ Eerder toegang tot de ticketshop
🎟️ Tot 20% korting en een voordelig groepsticket (6+1 gratis)

ℹ️ De minimumleeftijd voor Wantijlive is 16 jaar. De Business Lounge is 18+

Nog vragen?

Het groepsticket: koop 6 kaarten en het 7e kaartje is GRATIS! Dus trommel al je vrienden op en scoor deze korting. Je krijgt allemaal een individueel ticket, dus je hoeft niet tegelijk naar binnen.
Op vrijdag 30 januari start de kaartverkoop.
De minimumleeftijd voor Wantijlive is 16 jaar. Ook onder begeleiding van personen van 16 jaar of ouder, worden personen jonger dan 16 jaar niet op het terrein toegelaten.
Er geldt een maximum van 10 kaartjes per persoon tijdens de kaartverkoop.

Wil je met meer personen komen? Zorg dan dat één van je vrienden ook kaartjes koopt.

Allereerst te gek dat je erbij bent! De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic. Je kunt in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om deze mail terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht, check daarom ook de Spambox.

Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling.

Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Binnen enkele dagen na de aankoop van je tickets ontvang je van Paylogic een e-mail met het verzoek je tickets te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je in de week van het evenement van Paylogic een mail dat je tickets klaarstaan om te downloaden.

Als je je ticket(s) echt niet meer kan vinden of de bevestigingsmail kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link. Let op: gebruik wel het mailadres waar je de tickets mee hebt besteld.

Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de kaarten.

Als je je ticket(s) niet meer kan vinden of de bevestigingsmail met je downloadlink kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link.
Personaliseren

Net als veel andere evenementen heeft helaas ook ons festival te maken met zwarthandel. Om te voorkomen dat onze bezoekers te veel betalen voor een kaartje, dan de oorspronkelijke prijs, moeten tickets worden gepersonaliseerd.

Na het kopen van jouw kaarten ontvang je een bevestigingsmail van Paylogic met een overzicht van de bestelling.

Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Binnen enkele dagen na de aankoop van je tickets ontvang je van Paylogic een e-mail met het verzoek je tickets te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je in de week van het evenement van Paylogic een mail dat je tickets klaarstaan om te downloaden.

Voor elk kaartje moet persoonlijke informatie ingevuld worden, zoals voor-, achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden.

Hoe werkt personaliseren? 

Hier vind je stap voor stap uitgelegd hoe je de kaarten kunt personaliseren.

Hoe personaliseren precies werkt wordt hier stap voor stap voor je uitgelegd.

Wanneer moeten mijn kaarten gepersonaliseerd worden?
Binnen enkele dagen na de aankoop van je tickets ontvang je van Paylogic een e-mail met het verzoek je tickets te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je in de week van het evenement van Paylogic een mail dat je tickets klaarstaan om te downloaden.

Weet je nog niet wie er meegaan? Dan kan je het beste nog wachten met het personaliseren. Personaliseren kan ook nog op het laatste moment, voor je naar Wantijlive komt.

In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via: Customer Service Paylogic.

Als je je kaarten hebt gepersonaliseerd en deze naam klopt niet en je wil die naam veranderen, dan is dit mogelijk. Houd er rekening mee dat er per kaart een service fee gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.

Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de MyOrder omgeving. Daar kun je komen via de knop ”Bestelling beheren” in je bevestigingsmail. Kies bij Meer acties voor ”Tickets ruilen”.

Retourneren is niet mogelijk. Wil je je kaarten verkopen? Gebruik dan het officiële Wantijlive Resale Platform. Dit is de enige manier om 100% veilig je kaart(en) door te verkopen. Info hierover volgt.